מדריך למשתמש – Jabra Sport
התקנה וטעינה
מדריך זה יכניס אתכם לעניינים מהר יותר ויאפשר לכם לקחת את Jabra Sport לכל פעילות מאתגרת שבא לכם. כך תוכלו גם להיות בטוחים שאתם נהנים מכל היכולות שלה וממשיכים לעשות ספורט בצורה הרבה יותר נעימה.
דאגו לבצע את הפעולות הבאות במלואן בטרם אתם מתחילים להשתמש בדיבורית -
- הטעינו את האוזניות במשך שעתיים לפחות.
- בצעו קישור בין האוזניות לטלפון.
- מקמו את הטלפון מעל המותן בצד ימין של הגוף (מומלץ בזרוע ימין). הדבר יאפשר קליטה טובה יותר.
- אם האוזנייה רפויה השתמשו במתאמי האוזן (eargels) שקבלתם בערכה.
טעינה
-
נורית חיווי מהבהבת בירוק – סוללה נטענת.
-
נורית חיווי דולקת בירוק – סוללה מלאה.
קישור האוזניות עם הסלולארי
קישור אוטומטי – בפעם הראשונה האוזנייה עוברת אוטומטית למצב 'קישור' ומזוהת ע"י הטלפון.
קישור ידני - יש לוודא שהאוזנייה כבויה, ללחוץ על לחצן מענה/סיום ולהחזיק עד שנורית החיווי מהבהבת בכחול (זה לוקח בערך 4 שניות). כעת עבדו עם תפריט הבלוטות' בנייד שלכם והוסיפו את "Jabra Sport". בבקשה לקוד האישור/PIN הזינו "0000" (4 אפסים) ואישור.
שימוש
הפעלה וניהול שיחות
-
הפעלת או כיבוי הדיבורית – לחיצה על לחצן הפעלה/כיבוי עד שנורית החיווי מהבהבת בכחול.
-
מענה וסיום שיחה – לחיצה קצרה על כפתור מענה/סיום.
פונקציות ועוצמות שמע
-
השמעת מוסיקה או הפסקתה – לחיצה קלה על לחצן נגן/השהה.
-
שינוי בין רצועות המוסיקה – יש להשתמש בלחצן עוצמות השמע. לחיצה למשך שנייה על "הגברה" תביא לדילוג לשיר הבא, ואילו אותה לחיצה על "הנמכה" תביא לדילוג לשיר הקודם.
-
שימוש באפליקציית Endomondo Sports Tracker – יש לוודא שהאוזנייה פועלת ושהאפליקציה פעילה, ואז ללחוץ על לחצן נגן/השהה על מנת לשמוע נתונים קוליים על מצב האימון שלכם.
-
שימוש באוזניות עם 2 טלפונים סלולאריים – תחילה יש לקשר כל אחד מהטלפונים לאוזניות (כפי שהוסבר בסעיף שלעיל). לאחר הקישור יש לוודא שהאוזנייה פועלת ובשני הטלפונים פועלת תכונת הבלוטות'.
-
שימוש במשדר ה-FM – לחיצה על כפתור ה-FM באוזניות כשהיא פועלת. אם רוצים להחליף תחנות כשהרדיו עובד יש ללחוץ על מקש עוצמות השמע למשך שנייה.
-
כיוון עוצמות שמע – לחיצות על לחצן עוצמות השמע עד להתאמה אישית של גובה הצליל.
פתרון בעיות
הפרעות ורעשים שנשמעים בזמן השימוש
ודאו שאין חפצים בין הטלפון לאוזניות או בדקו שלא יצאתם מטווח הקליטה (של כ-10 מטר).
לא שומעים באוזניות
- ודאו שהאוזניות מחוברות למכשיר (שאמור להיות פועל כמובן).
- בדקו שלא יצאתם מטווח הקליטה (אם אכן כך הדבר, לחצו על לחצן מענה/שיחה לקישור מחדש).
- נסו להגביר את עוצמת השמע.
-
ודאו שאוזנייה טעונה.
מימוש האחריות
אוזניות Jabra Sport כוללות אחריות למשך שנה ע"י ביקונקט סוכנויות בע"מ (ח.פ 512305950) – היבואן הרשמי של מוצרי ג'ברה בישראל. במסגרת האחריות, היבואן יהיה אחראי לתיקון המכשיר תוך 10 ימי עבודה מיום מסירת המוצר בתחנת השירות. במידה ותידרש החלפת חלקים לצורך התיקון, ייעשה שימוש בחלקים חדשים ומקוריים בלבד.
נותן האחריות יהיה רשאי לדרוש תמורה בעד התיקון רק במקרה של שימוש במוצר בניגוד להוראות השימוש, זדון או רשלנות של הצרכן או בעקבות תיקון שנעשה למוצר על ידי מי שלא הורשה מטעם ביקונקט סוכנויות בע"מ לבצע תיקון כזה.
לשירות לקוחות ותמיכה טכנית עבור המוצר ניתן לפנות בטלפון 077-9007299
להלן תחנות השירות והאיסוף של ביקונקט סוכנויות בע"מ:
-
תחנת שירות ומעבדה מרכזית ביקונקט סוכנויות בע"מ – מרכז צומת ביל"ו IN צומת עקרון (ביל"ו סנטר) – טלפון: 08-9418222
-
ירושלים – מאסטרו רלגוד – בית הדפוס 12, גבעת שאול, "בית השנהב" – טלפון: 02-6526521
-
תל אביב – סופר לינק – מרכז ויצמן "איכילוב", ויצמן 14 – טלפון: 03-6357574
-
ראשון לציון – סופר לינק – רוטשילד 53 – טלפון: 03-9440923
-
חיפה – סופר לינק – גרנד קניון, דרך שמחה גולן נווה שאנן – טלפון: 04-8122955
-
חדרה – סופר לינק – רוטשילד 40 קניון חדרה (ק-2 ליד סופר פארם) – טלפון: 04-6227568
-
רחובות – סי די 1 – קניון רחובות, רחוב ביל"ו 2 – טלפון: 08-9494467
-
רעננה – סי די 1 – קניון רננים, המלאכה 2 – טלפון: 09-7602684
-
אשדוד – סי די 1 (סיסטם) – קניון הסיטי, תחנה מרכזית – טלפון: 08-8554066
-
אשקלון – סי די 1 – קניון גירון – טלפון: 08-6736085
-
באר שבע – מיקי מבט – מתחם ONE PLAZA יצחק נפחא 25 – טלפון: 08-6276666/55
-
קרית חיים – מובייל מנטור – אח"י אילת 35 – טלפון: 04-8406090
-
עפולה – חשמל דושניצקי – ארלוזרוב 6 – טלפון: 04-6522537
-
טבריה – אלקטרון – הפרחים 9 – טלפון: 04-6723091
-
נהריה – י.ש תקשורת – אירית 2, קניון נהריה – טלפון: 04-9001049
-
קרית שמונה – אלקטרופיקס – קניון לב הצפון, ארלוזרוב 6 – טלפון: 04-6959430
למימוש האחריות חובה להציג תעודת האחריות שקיבל הלקוח יחד עם המוצר. מומלץ לשמור את תעודת האחריות וחשבונית/קבלה על רכישת המוצר במקום בטוח במשך תקופת האחריות. No Risk היא משווק מורשה של ביקונקט סוכנויות בע"מ ולכל בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.